خرید جزوه پول و ارز و بانکداری

۹ بازديد

سایت تحصیل سرا پی دی اف جزوه پول و ارز و بانکداری را برای شما دانشجویان آماده کرده است. مجموعه ای از کاملترین جزوات در اختیار ما قرار گرفته است که جزوه درس پول و ارز و بانکداری یکی از آنها است. سایت تحصیل سرا سعی خواهد کرد که به مرور تمامی جزوات این مجموعه را برای شما دانشجویان عزیز قرار دهد تا بتوانید مورد استفاده قرار دهید. این جزوه که با کیفیت عالی قرار گرفته است می تواند دانشجویان را از هرگونه منبع جهت مطالعه بی نیاز سازد. این جزوه به صورت پی دی اف و در 48 صفحه تهیه شده است.

دانلود پی دی اف جزوه پول و ارز و بانکداری

 

لینک دانلود:  

http://booksara.blog.ir/post/Money-and-Currency-Booklet
۰ ۰

18 راه آسان برای پس انداز کردن پول در هر ماه

آیا به دنبال راه های آسان برای پس انداز کردن پول هستید؟ اگر چنین است، به جای درستی مراجعه کرده اید! روش های زیادی برای یادگیری نحوه پس انداز کردن وجود دارد، و امروز می خواهم در مورد آن ها با شما صحبت کنم.

پس انداز پول معمولا به دلایل مختلف و برای رسیدن به اهداف خاص در طولانی مدت انجام میشود. داشتن یک پشتیبان مالی در زمان‌های اضطراری، تأمین آینده فرزندان و خانواده و دلایلی از این ‌دست می‌توانند ازجمله انگیزه‌های ما برای پس انداز باشند. هدف از پس انداز به شرایط مالی و زندگی فرد بستگی دارد. معمولا افراد آینده نگر در زمینه پس انداز موفق تر هستند و در مخارج مالی خود محتاط تر عمل میکنند. در شرایط اقتصادی امروز ایران داشتن پس انداز یکی از مهارت های مالی مورد نیاز است. در این مقاله به بررسی روش های پس انداز در ایران خواهیم پرداخت.

پس انداز

یادگیری روش های آسان برای پس انداز کردن می تواند به شما در موارد زیر کمک کند:

  • سریع تر بدهی خود را پرداخت کنید.
  • برای پرداخت اقساط، زندگی خود را متوقف نکنید.
  • با یک درآمد زندگی کنید.
  • زودتر بازنشسته شوید.
  • به تعطیلات رویایی خود بروید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.